Söndag!

                                                   YEAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfan vilket jävla ös det var igår då. Så jävla kul. Hilda och jag stog längst frame vid scenen och skrek hoppade skakade på  huvudet. Så har lite ont i nacken nu, men det var de värt.

Candy kane och farbror rundgång var klart bäst. haha hilda jag o jaqueline moshade ihop oss, SKITKUL VAR DET IALLEFALL. Längtar till Torsdag då så är det spelning igen.  KOM DIT!!! Torsdag kulturkammaren kl 19.00 20 spänn.

Idag så ska vi till farmor o farfar fira dom. Inte så jättekul direkt efter va ja gjorde igår. Varför måste alltid den yngsta följa med på tråkiga släktträffar??? medans syskonen slipper. orättvist.

Tjatar ihjäl mig på morsan o farsan och jag kanske kommer att få åka till METALTOWN!!! SÅ JÄVLA KUL DET KOMMER BLI. Slipknot o dragonforce , marilyn manson och andra skitbra band kommer. Visst jag måste åka med nån men de kommer nog inte bli nått problem.

http://www.youtube.com/watch?v=OyvN4JnQbBk   Lyssna på Candy kane så jävla bra. Dock inte en spelning från igår men den låten körde dom. METAL YEAHHHH!!!!!!!! hade gött / E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0