Borta bra ... men hemma bäst!

                                Hejsan! Har varit en väldigt bra dag faktiskt. Gick upp vid 10 och sa till mig själv att "nae idag så ska jag plugga till SO-provet" och så blev det, satt nog i 3 timmar ungefär så kan det rätt så bra nu. Kollade klart på filmen jag fick i födelsedagspresent "He knew he was right" Skitbra. Sen  så tänkte jag att varför inte cykla ut på en cykeltur med jenny ? så ringde henne och vi åkte iväg. Det var så härligt vinden i håret solen,blå himmel . Helt underbart, Tog många bilder, men här e några iallafall.



grabba cykeln och kör...


jenny cykla före..




 Jenny


matade såå gulliga kaniner


var bara tvungen att ladda upp den här bilden.. ja menar vem blir inte lycklig av att se gräset sååå grönt och fint :)


HAPPY THAT SUMMER IS HERE!!!!


<3


ibland är det bara så härligt att sitta i solen..


vi åkte förbi några söta kossor.... muuuuu!!!


När vi cyklade vid vattnet så insåg jag hur mycket jag faktiskt uppskattar att bo ute på landet, det är inte många som får uppleva en sån här vacker natur, det är så skönt att komma hem till ett ställe där man slipper bilköeer,avgaser ifrån bilar och bussar och en massa oljud. Visst så gillar jag stan också det är ju trevligt där med.
men här så är det så vackert och fridfullt speciellt på sommrana.

Kommentarer
Postat av: syrran

snygg lökring...

2009-06-13 @ 22:34:32
Postat av: Ellinor

Har du nått problem med det elr? syrran!

2009-06-13 @ 22:49:01
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/
Postat av: klara...who ells?

ELLINOR JAG VAR DÄR VID KANINERNA Å KIOSKEN I HELGEN!!! tummen upp

2009-09-01 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0