Musik För Mig

Man kanske inte kan tro det när man ser mig. Med tanke på min klädstil eller hur jag är som person. Men Rock/hårdrock/metal musik är något som jag älskar att lyssna på lika mycket som jag gillar Krunegård,Coldplay och Melissa Horn.

Jag älskar all sorts musik och oftst så går det i små perioder. Jag har inget speciellt enstaka band som jag bara lyssnar på. Det är istället väldigt blandat.

Just nu är jag inne i en Hårdrock/Rock/Metal period. Så jag tänkte dela med mig av nåra favvorit låtar som jag lyssnar sönder på för tillfället.

Death Dies hard-Deathstars Rebirthing-Skillet Hero-Skillet End of all hope-Nightwish Beds are burning-Midnight Oil

Turn it up-Sonic Syndicate & Nightmare-Avenged Sevenfold. Hadegött/E<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0