Fredag.

                           Nu har man kommit hem från stan. Var helt smockat med folk, men  har iallefall köpt julklappar nu.

          Jag hatar verkligen att gå på stan ensam, känner mig så mobbad men jag handlar julklappar bäst själv
                            Gissa vem man såg på stan då TRE gånger?? MATTIAS, han var där med emil.
                              och korkad som man är så hälsar jag  inte då heller. Fick tre möjligheter också.

                             Blir så jävla besviken på mig själv varje gång det blir såhär. Fan fan fan fan fan...

                                    Jag brukar se fram emot julen men just nu är jag verkligen inte
                                                                     på julhumör.




                                                           


Kommentarer
Postat av: Arre

FAN FAN FAN FAN FAN FAN... kom igen då -.-

2008-12-20 @ 14:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0