FUCKIN BORING LIFE!!!!!!!!

                                        usch vilken tråkig dag. har bara segat framför TV eller datan :( Fast har ju faktiskt vart ute en gång.
                                          varför hör ingen av sig ???? det är så jävla pisstråkigt här. Ska in till stan på måndag iallefall och
                                         försöka hitta en fin klänning som jag kan ha på nyår, även fast nyår också kommer att bli pisstråkig :( finns det inte nån av min vänner som ska ha en fest så att jag slipper ifrån denna håla på nyår. Fan min syrra har ju ett roligare liv än jag fatta va deppigt DET är??? Nu blir det här värsta deppinlägget men iallefall xD.


                                                                      VILL GÅ PÅ FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bjuder på en fuckad bild på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0