Kärlek är som hästskit (ibland)

                     Fyfan vakna imorse med världens mensverk från helvetet, funderade på att stanna hemma men så kom jag
                     på att vi hade SO-prov idag så pallra mig till skolan iallefall. Kunnde inte direkt göra provet nån annan dag för betygen sätts på onsdag och så ville jag helst bara få det överstökat. Fick tillbaks våra uppsatser idag också jag fick G.
 Är nöjd med det för tyckte inte att det gick så bra. SO-provet tyckte jag gick bra , man skulle typ skriva om massa revolutioner. Det var inte så svårt (om man bara hade pluggat och  det hade jag gjort hela söndagen xD)
 


                                                    Såg mattias idag också , tänkte gå fram och sätta mig vid hans bord
                                                    men nåra av hans kompisar kom precis då. Fan asså vet inte vad jag ska göra
                                                   Jag vågar ju inte ens säga Hej till honom, vilken fegis man är va ?????
                                                   
                                      Om ni har några tips SNÄLLA tell me xDOskars fina citat <3

Kommentarer
Postat av: Lee ^^

Ja, kärlek är som sagt som hästskit. Jag tror knappt att det går att vara mer rakt på sak eller mer ärlig än så (; Det går inte att ge tips när det gäller kärlek.. det enda man kan göra är att känna efter själv och ta sina egna beslut. Ingen kan hjälpa och man kan inte förvänta sig att den man älskar (fast man är ju inte ens säker på om man älskar jämt..) ska göra allting. Man får förbereda sig på att ge 100% och på 0%.. that's love.

2008-12-08 @ 17:57:42
Postat av: Lee ^^

få *

2008-12-08 @ 17:59:04
Postat av: samanthas mor

eller hur, håller med lollo. Men elli oroa dig ej du kommer bli ihop med drömprinsen på nolltid, det är bara det svåra du måste göra.. ta första steget!



write more inlägg...

2008-12-09 @ 23:02:58
URL: http://klarissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0