My day....

          Hejsan! imorse satte jag klockan på 09.00 , tänkte att jag kunnde vara duktig och gå upp tidigt. Men när jag vaknade kl 9 så tänkte jag ... "nae va fan kan lika gärna sova en halvtimme till". En halvtimme blev till 1 och en halv timme. Så när jag vakna så kolla jag inte på klockan så jag gick upp klädde på mig och tänkte," fan va duktig jag är klockan är bara halv tio och jag är redan påklädd".Tills pappa sa "har du försovit dig elr? jag fatta ingenting tills jag kolla upp på klockan som visa kvart i tolv xD jag bara ... "fan också",  medans farsan garva :D.så var min morgon xD Idag så har jag bara kollat på film Anne på grönkulla, ni som inte har sett den... SE DEN den är verkligen skitbra. Förutom det så har jag lyssnat på musik, skrivit lite, vart ute och snackat lite med oskar angående gitarren <3<3<3<3<3 som jag ska köpa snart :D:D:D 


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0