Mydayoff!!!

                                             Usch vilken dag. Vaknade tre inatt och hade så jävla ont i magen så jag rusa till badrummet,
                                          jag satt bara på toan och var illamående och svimmfärdig ,mamma vakna och trösta mig. Efter
                                   minst 20 min på toan gick jag och la mig. vakna sen av att min CP syrra ringde och sa att jag skulle 
                                cykla upp till busshållplatsen och ge henne nåt hon glömt. Är hon helt jävla körd eller? klockan var 9
                                  på morgonen. Kunnde inte somna om så gick upp och kolla på TV. Sen så hade vi nåt luciatåg med
                               klassen , det var obligatoriskt så alla var tvugna att komma...... aa vissta va.... knappt hälften av klassen kom.
                                                Jävla svikers och som dom har hållit på att tjata på alla andra att komma.
                                              Imorn är det vanligskoldag, hoppas att jag träffar mattias så att jag får en chans att säga  
                                                                                     "Hej" måste göra det innan jullovet.

                                                            Nu ska jag plugga till matteprovet, fast jag vet själv att det inte kommer bli så.

                                                                                                                        Ajöss/ E<3            
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0