hej!!

                   Idag har vi bara haft stationer i skolan. Var indelade i grupper och så fick vi gå omkring och pyssla
                   Gjorde julgodis på en station, flingor doppade i mörk smält choklad , det smakade väl sådär xD.

                   Fick tillbaks matteprovet.... G fick jag. Är nöjd med det  då slipper jag iallefall göra omprov nästa termin
                   Efter skolan köpte jag mina efterlängtade LEOPARDTIGHTS!!!!! sååå underbara. Ska nog ha dom på
                   avslutningen imorn tänkte jag. Köpte dom på New Yorker för bara 129 pix. :D Här är dom..........

                         Imorn är det avslutning :D 
    
                            hade gött / E<3
                   
  fina va????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0