Town

                         Tjenare, idag har jag varit i stan (igen). Åkte in med morsan och farsan eftersom dom skulle göra 
                          ärenden, och jag hade inget bättre för mig så ja hakade på xD. 
                                
                      Köpte en klänning,ett långt mörkblått linne(som går över häcken) och en film som heter Down with love :D.
                         När jag kom hem så tog jag fram gitarren för att spela, men fyfan så ostämd den va haha xD så försökte
                           stämma den, men det lät inte bättre för det. Så gör det någon annan dag xD. 

                    Imorn är det nyår, har tjatat på min syrra hanna att jag ska få följa med på festen (om den blir av :S)
                      och måste nog säga att jag NÄSTAN har överttalat henne yes yes!!!!! :D men om det inte blir av så 
                       verkar det som om vi båda sitter fast  med familjen :( här e mina nya inköp----------> hade gött/ E<3


 Linnet jag köpte :)     klänningen och filmen jag köpte :D

                 javet att klänningen ser lite......aa , men den är och ser mkt snyggare ut på mig :D
                                                                                                   
                   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0