va ska man skriva????

                         Har vart en ganska OK dag. Vart med jenny vi har pluggat till matteprovet. Det gick inge vidare,
                           fattar verkligen NOLL!!. Vi pantade över 300 burkar i affären, tjäna 90 spänn var yeahhh!!!, bakade
                      även pepparkakor.... eller hon bakade jag åt mest degen xD Gjorde en döskallepepparkaka ialleafall.


                          Nu har man kommit hem och sitter här, imorn är jag kompledig eftersom vi hade luciakonsert i fredags
               Fast det blir inte mycket till ledig dag , måste gå nåt luciatåg med klassen.... PALLA!!!. och så måste jag
                    plugga ännnu mer till matteprovet.


                        hahaha har vart duktig den här helgen. jag har inte ätit en enda liten godisbit xD


                                               hade gött / E <3

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Men det är likt, det är från filmen, i´m not there. Kate spelar rollen som Bob asbra! Btw det är en kvinna på bilden

2008-12-14 @ 23:14:15
URL: http://prettypoliceman.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Nej inte vegan. Vegitarian :D

2008-12-15 @ 21:49:07
URL: http://prettypoliceman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0