Dia Psamla & Fredag!

                                                     Tjena! Dia Psalma var ju grymt bra igår. Dom spela gamla låtar som luft och tro rätt, tro fel.
Men också nya. Var lite seeegt med folk, men kul iallefall. Farbror rundgång spela också (var förband), jag kom ganska sent så han inte höra alla låtar men  av dom jag hörde så lät de klockrent som vanligt.
Sovde över hoss Hilda efteråt. Det var nice.

Idag har det varit en sån jävla sugig dag. Har varit irreterad bara. Håller på att bli sjuk också, eller rättare sagt ÄR sjuk.
Hoppas att det går över snabbt för har inte råd att missa alla proven vi har i veckan.

jag har suttit i typ en timma och snackat med päronen om Mtealtown och det verkar som om dom äntligen  hehe börjar gå med på att jag får åka. Måste få se slipknot i sommar. Alla säger att de bara e emos som åker dit men vadå bara för att jag åker dit och lyssnar på grymt bra band så gör ju inte det mig till ett emo.

Nu ska jag äta godis o se nån bra film hade gött/ E <3

 sov hoss hilda inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0