Fredag!

                                               Tjena! matteprovet gick rätt så bra, är inte riktigt säker men hoppas på det bästa.
                                    Hade gitarr idag. Innan så gcik jenny och jag till halvars och köpte glass. Det blev Mangosorbe,melon och kaktus citronsorbe till mig. Fruktansvärt gott. Sen så var jenny tvungen att gå, så jag satte mig i gräset i den strålande solen utanför kulturskolan och spelade gitarr. Underbart. Hittade en underbar klänning på Monki idag,tvekade till att köpa den... kosta 250 pixså dyr var den inte. Men jag vill spara pengarna till stockholm på tisdag o sen så vill jag gärna ha pengar resten av månaden.

har ju funderat på att åka till metaltown i sommar och idag så blev biljetterna bokade. Ska åka dit med syrran,får inte för morsan annars. Men ska bli skitkul. Jag ska få se SLIPKNOT!!!! O en massa andra bra band såklart.

Har inte en aning om vad som händer i helgen. Skulle kanske åka till linköoing imorn till rockkarusellen, men tror inte jag orkar för tillfället. Vet att jag ska ringa tilll Kuriosa iallefall och prata om sommarjobb. Vi pratade lite om det bär jag praoade där. Hoppas att dom inte har ändrat sig. jag trivdes vverkligen där så skulle verkligen vilja jobba där i sommar då.

Det var allt för mig , hade gött/ E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0