Lördag!

                                              Hejsan! Det har varit en strålande underbar dag. Vaknade och var bara tvugen att gå ut i de soliga vädret. Åkte in till stan och träffade Lollo. Vi gick omkring överallt och prata o hade de trevligt i vår/sommarvärmen. Ville vara ute så mycket som möjligt.Jag köpte inget.
På kvällen så såg vi på bio. En shoppoholics bekännelser. Den var helt okej inge JÄTTEBRA film men helt okej.

Skönt med påsklov nu. Jag kommer att ha det ganska fullt upp för vi ska repa nästan alla dagar med kören inför vår påskmusikal. Men jag har planerat att träffa vänner också såklart.

Är fan sommar ute . Nu när jag kom hem så var det 11 grader.  En skitbra dag. Hade gött/ E <3

Kommentarer
Postat av: Den så kallade "Lollo" ;D

Hell yeah ;D Sjukt trevlig dag hörrö ;) GÖRA OM!! :)<33

2009-04-09 @ 20:55:17
Postat av: ellinor

SJÄLVKLART :D

2009-04-09 @ 21:01:47
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0