Onsdag!

                                                  Hej! Har int skrivit på ett tag, men anledningen till detta är att jag har varit upptagen med att bara plugga. Idag så är iallefall ett prov avklarat som jag har varit skitnervös innför. Det var NO-optik osånt där. Skitjobbigt. Imorn så är det massa med plugg igen för på fredag så är det matteprov så måste plugga till de med. På Tisdag nästa vecka så är det HK prov, fast det är lyckligtvis ite så mycket att plugga till.

Längtar bara tills den här veckan är slut. hela dagarna i måndags och i tisdags så pluggade jag till NO. Hoppas att jag får G åtminstone. Kommer att bli skitledsen om jag inte klarade det. Men får se.

Nästa vecka ser jag dock fram emot. Den kommer bli skitkul tror jag. Så här ser den ut....

Måndag: Vanlig skoldag.

Tisdag: STOCKHOLM MED KLASSEN!!!!!

Onsdag: Se på de geer gymnasiets musikal Ludwig.

Torsdag: haha Kolmården med klassen, för att lyssna på en föreläsning om utrotningshotade djur ( slipper skolan iallefall)

Fredag: LEDIGA!!!!!!!!!!!

Så veckan kommer att bli attans skön . Typ bara en dag med vanliga lektioner .

Hade gött/E<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen, jag & en polare är på med metaltown i sommar..

Barbie och jag.

2009-04-22 @ 21:24:18
Postat av: Ellinor

:D wohooo ibland älskar jag bara dig sååå mycket syrran :D<3<3

2009-04-23 @ 21:11:20
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0