Onsdag! SOL= LYCKLIG.

                                                Tjena! Första Tema dagen var inget speciell. Vi såg på en film som hette imagien me and you
sen så diskuterade vi den. Sen så åkte vi till dansstudion och dansade streetjazz. Hatade det, för jag suger verkligen på att dansa. Iallefall den typen av dans. Det var bara pinsamt att stå där och göra en massa coola steg som bara blev katastrof när jag gjorde dom.

Men däremot så var vädret underbart idag med. bara sol och blå himmel. Det var fan inte ens kallt ute det var ju sommarvärme. Ville spendera varenda minut utomhus. SOL=LYCKA.

Mötte mattias några ggr. Men han märkte mig inte. Tror nog att jag bara borde ge upp honom. Han var nog bara en liten kärlek som alla tjejer och killar i tonåren får. Och eftersom jag är såå feg  såå......Det är bara så trist att ge upp nån utan att ens ha försökt. Men vad har jag för val?

Var ute på en promenix förut så jäkla skönt o bara gå ut rensa huvudet. Va för sig själv ett litet tag.

hade gött/ E<3

Kommentarer
Postat av: lollo.. :)

Sol=lycka .. stämmer faktiskt ganska bra duu :)

2009-04-09 @ 20:59:17
Postat av: ellinor

yess it does xD

2009-04-09 @ 21:02:56
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0