Onsdag!

                                       Hello! Idag så har jag varit ledig från skolan eftersom vi hade föreställning av våran musikal. Vi spelade den mosstorps 8:or och 9:or. Det gick bra tycker jag.
 
Vi avslutade den sista med världens disco. Det var askul direkt efter att vi sjungt hosianna klart så blev allt mörk och världens dunka låt satte igång och massa blinkade ljus. Vi tyckte det var skitkul. 9:orna däremot satt och kollade på oss som om vi vore galna. Men det sket vi i för vi hade kul när vi dansade runt som galningar. Bästa avslutningen.

Imorn är det Dia psalma. Lovar att jag ska ta med mig kameran annars så blir jag arg på mig själv. Måste ju ha lite bilder.

 .Har vart ute på en liten kvällspromendad med finaste hunden Kimmy. Nu sitter jag och äter knäcke o Te.
Hade gött/ E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0