Stockholm i mitt hjärta! Del 1


Tjena! Igår så var vi i Stockholm. Det var skitkul. Först så åkte vi till Djurgården och gick omkring i parken. Skitfint var det.
Sen åkte vi in till stan och så fick vi shoppa, göra lite vad vi ville. Efter det så var det självklart operan. Askungen. Den var helt OK jag är inte så mycket för opera då men det var häftig att höra.
Här är en massa bilder. Kommer flera. Hade gött/ E<3


På väg mot Stockholm.


Efter någon timma stanna vi till för en paus, emmy o emma var glada xD


Frida var HAPPY i toalettkön haha!


Många förskaffade sig nödproviant.


tex Emma o Emmy :P


Resan fortsatte och jag brast ut i sång liksom många andra. Vi sjöng på La voix
(passande eftersom det var malena Ehrman vi skulle se på operan)


Till slut så anlände vi till jurgården och det var ssååå fiint. Tog en massa fina foton men här kommer några iallefall.


Äppelträdgården.


Vårglädje.




Fanns ett mysigt fik där. Anton,gurra o halva Erik.


Oskar drack kaffe..


Älskade den här lilla gången. Som att gå igenom en magisk portal.


Sen bar det av till stan. Gick in till kulturhuset där jag hitta den grymt coola klänning gjord av fotografier.


Gick på stan med jenny. Jag köpte två  band T-shirtar. En med Iron maiden på och en med KISS på. Båda skitsnygga.


Lunch på... Kungsholmen ....... kungshammnen???? jaja någonstans.




Min mat.
Kommer fler bilder.





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser ganska porrig ut på bilden med glass och allt :O

2009-04-29 @ 20:32:27
Postat av: Elli

hahaha nee då ;P

2009-04-29 @ 21:10:08
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/
Postat av: maria

va mysigt !

2009-05-03 @ 21:32:08
Postat av: Ellinor

yess :)

2009-05-04 @ 17:46:53
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0