SUNSHINE BLUE SKY!!!

                                               Hello! Har varit en underbar dag. Har bara suttit ute.

Kom fram till ett ganska trist beslut idag. jag ska inte åka till metaltown. Det visade sig att den totala slutsumman blev väldigt mycket och jag kommer varken ha råd att betala tillbaks till päronen. jag vill också helst inte vara pank på lovet. Även fast det skulle vara värt det. Men kanske kommer göa någon lite billigare resa till göteborg istället.

jaja. men resten av den här dagen har varit underbar. bara soligt väder. Värme. Har bara suttit utomhus och spelat gitarr o solat. har varit underbart. Ungefär så här såg dagen ut i bildformat. Visst är jag duktig. Äntligen så kommer det bilder.


Barfota i det underbart gröna gräset (oj vad mycket underbart det blev, men det finns inget annat sätt en att förklara våren än med det ordet)


Suttit i gräset praktiskt taget hela dagen o bara spelat gitarr lovley!!


Min haha underbara gitarr(lägg märke till den finfina lila blomman bredvid)


Nämen där dök jag upp ,spelandes på min gitarr, i min favoritkjol. En hög midja 50-tals kjol från HM.

Hade gött /E<3

Kommentarer
Postat av: Tuss

Hej! Tack för din kommentar, jag blev väldigt glad! Jag vet inte riktigt hur det är med det där, men det är kör den 2 (lördagen) så då får du nog veta det. Är du desperat efter svaret kan du ju alltid mejla eller ringa Kerstin? Puss!

2009-04-25 @ 23:07:31
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0