Tisdag! Grattis Linnea!!!!

                                             Tja! Första skoldagen var precis som alla andra skoldagar..... tråkig.

Efter skolan så gick emmy och jag en snabbis på stan för att hitta en present till Linnea som fyllde 20 idag. Har precis kommit hem ifrån henne nu. Det var jättekul. Det var mest folk ifrån kören som jag kännde som kom. Vi satt mest och åt o pratade skrattade o hade det väldigt socialt. Skitkul var de i vilket fall som helst. Av mig fick hon en ask med toffefe, två doftljus och ett pra coola brillor som de stog happy Birthday på.

När jag skulle hem så var jag tvugen att gena genom skogen, för mamma skulle hämta mig. Skiträdd var jag eftersom ja var helt ensam och det var kolsvart. Jag sprang hela vägen och var skiträdd. När jag tillslut kom fram till bilden så var jag helt andfådd och så hade jag trampat snett så foten gör JÄVLIGT ont nu. Aa det var min kväll. Men trots detta  roliga  så var kvällen skitkul.
 
Är ledig ifrån skolan imorn för våran kör ska spela upp vår musikal för mosstorp. Så jag slipper skolan och på Torsdag så är det DIA PSALMA YEAHHHH!!! Ska bli fett kul. Hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0