Är vi på ett cafe eller på ett dårhus?

                                                   Hello! Första dagen i skolan var riktigt kul. Den var blandad med mycket skratt och kramar.

                                                     Efter skolan så gick jag ,Agnes,Ingrid,Klara,Hilda,matilda,Gisela och Agnes och fikade. Riktigt mysigt var det. Diskuterade och skrattade en massa. Riktigt mysigt. Efteråt så gick vi hem till Ingrids nya lägenhet och kollade runt. det var jättefint. Det var min första skoldag. Väldigt lyckad. Hade gött/E<3
P.S Tack Hilda för den brilijanta slogan.





hahah Klara....

Kommentarer
Postat av: klara

haha, mysig dag! i feel so attractive...

2009-08-18 @ 08:10:24
Postat av: hilda

hihi, snarare dårhus..:p men mysigt, de hade vi iaf [:

2009-08-18 @ 08:49:30
Postat av: agnes

oho! Det var en passande slogan må jag säga:P Ack, vad trevligt det var :)

2009-08-18 @ 16:41:38
URL: http://rosetter.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Klara sv:haha you are soo attractive ;)

Hilda sv:Dårhus må jag säha :P

Agnes sv: Hilda är ett geni :D

2009-08-18 @ 20:14:38
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0