De tre bästa dagarna i mitt liv....

                                                              Hejsan! Nu är jag tillbaks ifrån en riktig minnesvärd klassresa. Vi har haft det jättemysigt. På Torsdagen så paddlade vi till en ö med ett jättehögt berg. Som man kunnde se ut över hela skärgården och långt bort mot havet. Jättevackert. Sen så har vi mest varit på ön där vi sov. Att paddla var skitkul och gick jättebra. Tippade inte över en enda gång.
 
Sen så har vi mest suttit på kvällarna vid en brasa och grillat marshmallows,pratat och skrattat, sjungit och spelat gitarr. Och blickat upp emot himmelen och tittat på stjärnorna och drömt bort oss i vintergatan. Helt underbart har det varit. Kommer aldrig att glömma dessa tre dagar med klassen. De tre bästa dagarna i mitt liv.

Tog en massa bilder, men här kommer några iallafall... Hade gött/E<3



Här bodde jag och jenny.


Jag täljde





Frukost nästa dag.


Kurs mot ön



Matlagning

vacker utsikt ifrån ön..


Jag


Ingrid






Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ellie!

Många härliga bilder du har tagit :)

Håller med dig om att det var en kanontrevlig resa med klassen.

/Linda

2009-08-30 @ 19:37:25
Postat av: Ingrid

kul att du lägger upp så mycket bilder:D gillar verkligen den där det ser ut som att jag kliar mig på rumpan..;P

2009-08-30 @ 20:18:35
Postat av: emma

fy för chili concornen x)

2009-08-31 @ 16:02:46
Postat av: Ellinor

Ingrid sv: Hahah söt!! :)

Emma sv: nee den var ju god :O :D

2009-08-31 @ 18:50:54
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/
Postat av: sophia

Mysiga bilder!

Hur gick det med bussgrejen sen?

2009-09-07 @ 22:30:54
URL: http://sophiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0