Fredagskväll!

                                      Fyllde Matilda år. Så Jag,Agnes,Gisela,Klara,Ingrid och Agnes firade henne hemma hoss henne. Vi åt Chokladcheesecake och badade och dansade till Lilly Allen,Money brtoher,fever ray och mycket mer.

Senare på kvällen så begav vi oss ner till stan till Augustifesten. Vi gick och kikade på marknaden. Jättekul dag blev det. Ungefär såhär såg dagen ut...


Birthday kid :)

mm cheesecake :D

Agnes


Ingrid höll tal :)

dansa såklart


Ingrid puttade i mig i den svinkalla poolen


Ingrid



Koladoppade äpplen var ingen favorit direkt eller vad säger du Ingrid??


Happy faces trots regnet..

Gänget :)

Natten smög sig på och det var dags för mig att dra hemåt. tack för en underbar kväll :) Hade gött/E<3

Kommentarer
Postat av: klara

du är för söt elli!

2009-08-22 @ 14:57:18
Postat av: Ingrid

superkväll:D sexiga bikinibilder.. kolaäpplet smakade urban! du är söt<3

2009-08-24 @ 16:09:06
Postat av: Sonja

Jag har dansat både med Klara och med Agnes. Du känner många dansiga människor du!

2009-08-25 @ 17:46:51
URL: http://sonnjaw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0