Last Day.....

                                              Sista dagen på sommarlovet spenderades med syrran på stan. Meningen var att jag skulle köpa anteckningsblock,kalender o.s.v till skolstarten. Men hitta inget sånt. Så köpte en fin, enkel blus och ett par söta tights istället.

Fick åka tåg ifrån Kimstad idag för första gången. Dom har byggt en station där nu vilket innebär att alla bussar har slutat gå. Så det blir till att åka tåg till skolan och hem i framtiden nu.Det blir till att vänja sig men det går ju snabbare iallafall.
 
När Hanna och jag satt och väntade på tåget så kom det fram en journalist som jobbade på Extra Östergötland och interjuvade oss om va vi tyckte om att man nu får börja åka tåg osv.

Så ni som läser den tidningen kanske ser mitt och min syrras tryne i tidningen imorgon hehe. De va allt för mig. Hade gött/E<3



Tjusig grön blus införskaffades idag ifrån rean. New Yorker 49 pix.

Och kanske världens gulligaste tights ifrån Monki för 80 pix.




Kommentarer
Postat av: Andreas

hur var tåget? Enligt mig är det underbart att åka tåg ^^

2009-08-16 @ 20:06:45
URL: http://andreasrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0