Året var 2009...

Jag har fått önskemål om en årskrönika av året. Har gjort mitt bästa av dem bilder jag kunnde hitta. Varsegod!

Januari,Februari,Mars


I Januari så började jag i kören och vi började repa inför påskmusikalen,
jag genomgick en hårdrocksperiod

och Torsdagkvällarna spenderades med vänner i kulturkammarn där vi lyssnade på band som farbror rundgång och headbangade tills man fick fruktansvärt ont i nacken.

April.



I April åkte klassen till Stockholm över en dag och såg på opera

Det blev tilräckligt varmt för att gå barfota i gräset och spela gitarr

Maj.

 
I Maj så köpte jag en mycket fin lila klänning. Jag fyllde även 15 år

Juni.


I Juni så gifte sig våra vänner Anders och Anneli och jag sjöng på deras bröllop

jag fotade mig själv mycket

åt massa jordgubbar

Ett gäng kompisar o jag åkte hem till beccas land en helg och badade,grillade,bastade och firade att sommarlovet börjat

Juli


I Juli kom mitt efterlängtade brev om hemvärnet och dagarna tillbringades i solen och med kompisar


Syrran och jag åkte över en dag till Stockholm och shoppade


jag och tuss åkte och badade o plocka blåbär


Jenny och jag åkte till Söderköping över en dag och åt glass på smultronstället kollade på båtar i slussen och gick upp till lusthuset och tog hoppbilder

jag spenderade mycket tid på stranden

Jenny o jag paddlade kanot längs göta kanal

Augusti.


I Augusti åkte våran klass på en tredagars kajakresa. Det inlägget finner ni här 
Jag gick också med i hemvärnet


Jag var på augustifesten med vänner och badade i Tildas pool

September.


I September var det kulturnatt , vi lyssnade på underbara band med ursöta basister och åt pizza tio på kvällen

Vi hade friluftsdag med skolan och våran klass målade dit mustach som tema

Det plockades mycket kantareller med far min

Oktober

I Oktober kom hösten och kängorna drogs på
 
Klara Tilda och jag åkte över en hel helg till Stockholm och bodde i lägenhet o shoppade,åt ute och hade det mysigt

Markus Krunegård kom till norrköping

November.

I November spelade ogges band på kulturhuset

December.

Och slutligen i December så hade vi våran sista julkonsert med Markus Krunegård

Nu har en termin gått och en är kvar innan jag börjar gymnasiet och jag kan bara sammanfatta kort att det har varit ett riktigt bra år och jag ser fram emot 2010. Gott nytt år allihop /Frenchsmokinglady

Kommentarer
Postat av: dansband e kewl!

tiptop år!!!! puzz

2009-12-31 @ 18:49:10
Postat av: dansband e kewl!

föressten dansband e kewl!

2009-12-31 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0