God Jul!

                                      Hejsan! God Jul får jag önska. Igår så umgicks vi med mammas sida av släkten. Åkte till mormor o träffa kusinerna. Åt julbord,pratade och såklart kollade på Karl Bertil jonssons jul.

 Öppnade presenter med familjen på kvällen och är riktigt nöjd. Har fått pengar,presentkort,örhängen,godis,en stor kopp med blåbärste till, Melody Gardots nya skiva,schampo o sådana grejer,sen lite hårklämmor rosetter osv. men bästa av allt så har jag fått något som jag sitter och skriver på just nu....... EN EGEN DATOR!!!!!

Idag var vi hos farmor och farfar och fikade. Nu så så dricker jag te i min nya kopp som jag känner att jag måste värma. Hadegött och God Jul/E<3


Kusin Sandra



farsan o morfar


hos farmor så tände vi en brasa

alfons värmde sig framför

allt jag fick

Bästa julklappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0