New Things!

                             Nu är håret klart. Är riktigt nöjd. Hittade fina grejor på stan idag. Bästa köpet är nog ett par helt underbara 60-tals byxor som jag hittade i second hand affären Things&Times. Dom är hög midja och helt oandvända. Dem är orginalet. Kostade bara 100 pix.

 Sen så hittade jag en fin väst med guld detaljer. Sist men inte minst så köpte jag en enkel svart bodyliknande tröja med öppen rygg. Som jag tänkt ha på nyår. Mycket lyckade köp. Här får ni se dem och ursäkta för dem dåliga bilderna. Hade gött/E<3



Älskade byxor och nya västen

Väst BikBok 174 pix (50%)

svart tröja HM 98 pix

nya hårfärgen syns inte så bra men typ såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0