Fredag!

                                                   Tja! Var skittrött idag på jobbet. Men blev snabbt piggare efter att jag ätit lunch. skönt med helg nu då. Är skittrött efter den här veckan. Men nästa vecka är det nya tag igen. Fast sen är det sportlov så jäkla skönt.

                                                        Efter praon så fikade jag med lollo, och sen så gick vi på stan. 

                                               Har försökt  hitta en band T-shirt med Metallica på i Norrköping. Finns ingen.
                                                      Hittade en på Carlings i Linköping men den kosta 399 spänn , trodde att jag skulle hitta en billigare i Norrköping men de gjorde ja ju inte. Vill verkligen ha den men 399 spänn...... nae.
 
                            Imorn  så är det kör, sen på tonår så ska vi bowla. Är inte världs bäst påt direkt men det är ju skitkul iallefall.

haha vet fortfarande inte vad jag ska göra på musikcafet. Arre och jag kanske ska spela nån slipknot låt. Skulle vara så jävla kul och göra det. Våra musikcafen med klassen behöver livas upp en aning tycker jag hehe. Vi får se hur det blir.

 Ingrid och jag prata om att jag skulle sjunga nått medans hon spela på sin contrabas. Det skulle bli ganska annorlunda men häftigt tror jag. Får se hur det blir med det.
 
FAN DÅ att det har börjat snöa igen. Vill ha VÅR!!!!! snö kan finnas i december och på jul men inte i februari då vill man ju att våren ska komma.


Kompis: Hur visar du att du hatar snö  varje dag??
Jag: Är inte det uppenbart? Jag trampar ju på skiten varje dag.

Hade gött / E<3

 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0