Fredag!

                                                                 
Hejsan! Idag var det sista prao dagen. Det känndes lite trist men så är det. Som tack för att jag hade praoat i två veckor så fick jag ta med mig hem en massa bakelser helt gratis+ ett presentkort på cafeet jag praoa på.
Så nu har jag lite kakor och sånt som jag ska smaska i mig.



Efter praon så hade jag min första gitarr lektion. Det var skitkul. Min lärare Jonas är också så duktig.... och såå VRÅLSNYGG hehe.Jag trodde att det skulle va en gammal gubbe eller nåt men nehe, det var en skitsnygg (gitarrspelande) minst tjugoårig kille istället.

Nu så är det sportlov, som jag tänkte spendera med mina vänner.

Har funderat lite på det här hur jag ska göra med håret. Antingen så ska jag färgat mörkbrunt eller SVART <3 eller så snaggar jag av allt.Jag har så svårt att bestämma mig. Det skulle vara skitkul att färga det svart, men javetinte. Det ska ske på sportlovet ialefall, men får se hur jag gör.


Usch imorn är det alla hjärtans dag och jag har ingen att vara med. Visst mina kompisar finns ju men ingen kille.
Kärlek är verkligen så fruktansvärt. Man blir ledsen,besviken,arg,deppig alla sorters negativa känslor väcker kärleken fram. Men ändå så väcker den fram ALLA dom positiva underbara vackra känslorna inom en. Hur kan kärlek vara så hemskt? men ändå så underbart samtidigt? 

                                                Nu ska jag göra mig iordning hade gött/ E <3



LOVE <3<3  (haha har inget med texten att göra menmen...)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0