Lördag! Nyttfärgat hår...

                                          Tjenare! det var länge sen jag skrev. Men det har inte funnnits så mycket att skriva om.
                                          Blev sjuk i måndags och har varit lite krasslig tills idag faktiskt. I Torsdags så kom Lollo och sov till Fredags. Då så åkte vi till Linköping gick på stan. Jag köpte hårfärg. Mörkbrunt blev det. Ville ju färgat svart men börjar med brunt och så kanske jag färgart svart senare.

Idag så haha åkte jag in till stan igen. Fast med syrran. Vet inte riktigt varför hade inget bättre för mig idag och det är kul o gå med syrran på stan. Köpte inget. Gick omkring och kolla efter en klänning eller nåt att ha på mig på Lördag för då så ska jag sjunga på ett par kompisars barns dop. Är lite nervös, måste lära mig sången " Det gåtfulla folket " utantill. Men det ska bli kul. Tror jag hehe. Idag så färgade jag även håret. Det blev bra tycker jag. Får se vad resten av klassen.....skolan... ehh tycker.

Imorn så är det sista dagen innan skolan börjar. Bläääääää orkar inte skolan och har också NO-prov på Tisdag. Måste renskriva Eng recensionen också. Ingen vila.

På Måndag så får man kanske syn på mattias igen. Får se hur det blir. Antagligen ingenting tyvärr. Jag vågar ju inte ta intsiniativ (stavas hur?)

Rörigt inlägg som vanligt. Inga bilder för tillfället heller. Hade gött / E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0