Lördag!

                        Hej! Idag så var det ju Alvins dop. Det gick riktigt bra när jag skulle sjunga. Efteråt så var det kör. Det var lika trevligt som vanligt. Vi fortsätter ju att träna innför påskmusikalen. Imorn blir det till att öva till matteprpovet. Jag ska klara det om det så är det sista jag gör.


Just nu är jag på pisshumör. Vet inte riktigt varför. Jag blir bara det ibland. Antar att det bara är så fruktansvärt mycket just nu som går åt helvete. Skolan,KÄRLEKEN, kompisar tillochmed. Usch vad jag hatar mitt liv för tillfället.


Nu ska jag faktiskt se Melodifestivalen. Gonzalo ska vara med. Jag känner honom inte men jag minns när han gick på haga. Han var i vår fadderklass. Så det ska bli lite skojsigt att se hur det går. Hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0