Lördagen/söndagen!

                 Tja! hann aldrig skriva igår men  gört nu istället. Igår var det kör. Sen efter det så åkte "körgruppen" till bowlingen. Det var skitkul slog iallefall två strikar. När vi åkte hem så hade morsan och farsan gått till nåra kompisar, så jag gick dit. Där så satt jag och kolla på rosa pantern. haha kul humor i den då. Satt och snacka lite med Amanda och sådär. Det var vad som hände igår. Kom inte hem förns typ halv två elr nåt? Såg slutet på filmen behind enemy lines. Så jävla bra film. Imorse så gick jag upp typ kl 12 hade ställt klockan på halv 11 men orkade inte gå upp. Nu sitter jag här.

Idag händer väl inget speciellt funderade på att åka in till stan men vet inte om jag orkar och bussarna går väl inte heller så.

Den här veckan är det prao som gäller igen. Sen så är det sportlov. Men inte får jag vila då. För nästa vecka efter det så har vu ju NO prov så då måste jag plugga till det. Sen så har vi också en jävvla eng bok att läsa ut och skriva en recension om. USCH VA JAG HATAR SKOLAN. jaja om jag inte bestämmer mig för att snagga håret så ska jag iallefall färga det. Tänkte ta nån mörk chokladbrunfärg va tror ni om det?

                                                       Va tycker ni ska jag färha eller snagga mitt hår?

  Nu för att helt byta ämne. Är det bara jag som inte kan få sina föräldrar att bli mer miljövänligare??. Jag tjatar på dom att köpa tex KRAV märkt och ekologisk mat. Men hela tiden så kommer dom med sina jävla argument att " jaa men då kan ju du sluta duscha med varmvatten" eller " jaa men då kan vi ju sluta tvätta". Jag hatar när dom säger så. Visst dom har ju en poäng men ändå. Jag försöker åtminstone göra NÅT bra.

                                 vilket virrigt inlägg detta blev. hade gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0