Måndag!

                                        Tja!! hatar att skolan har börjat igen men har ju inget val. Dagen började iallefall bra med sovmorgon. När jag vaknade så var jag väldigt utvilad. Åkte till skolan i HATVÄDER HATA SNÖ SMÄLT BORT!!!!
Kom till skolan och alla älska min nya hårfärg. Då glömdes snön bort.
 
Såg mattias nåra gånger och fick hjärtklappning. Sa inte Hej eller nånting fast jag typ mötte han 4 ggr. Typiskt mig.
 
Fick tillbaks spanska provet.. fick VG.
 
Frida berättade om nån kille som hon känner som tydligen skulle passa mig perfekt. Nån hårdrockare första året på hagagymnasiet. Hon försöker para ihop mig eller nått. Fina kompisar man har men för tillfället så gillar jag redan nån annan. Fast det händer ju inget mellan oss. Men får se hur det blir med det.

Missade bussen hem. Fick ta en senare. Nu så har jag suttit och pluggat till NO-provet till imorn. Kommer få IG för fattar ingenting. Typiskt mig att alltid skjuta upp grejer.

Idag hade jag på mig dessa kläder var riktigt snygg med nyfärgat hår också  haha hade gött / E <3

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0