Onsdag!

                                           Tja! Idag var det en ny jobbdag. Det var inget nytt som hände direkt. Stog i kassan,serverade folk tog hand om disken. Morsan kom och vi tog en lunch och fika. Har bara gått tre dagar och är nästan helt slutkörd. Är verkligen astrött när jag kommer hem om dagarna/kvällarna. Är inte van vid att röra på mig stressa så här mycket. I skolan sitter man ju mest still (fördetmesta). jaja men det är ju " nyttigt" som morsan och farsan säger.

När jag satt på lunchen så kom ingrid in och fråga om jag ville hänga med henne,klara och matilda imorn och ta en fika efter jobbet... klart jag ville sa jag då. Efter praon så hade jag sånglektion... 20 i 5 så fick vänta i typ 45 min.

Usch om två veckor ungefär så är det alla hjärtans dag.. och jag har ingen att fira den med som jag gillar. Tänk om man ändå hade en kille som man kunnde spendera alla hjärtans dag med. SINGEL SUGER!!!!. Hade gött/ E <3

Kommentarer
Postat av: Sara the busfrö 7a

älskling då så jävla go ru ä :D haha fick lust men det var ju skrivet som en liten pooet din busiga kotte :P (Y)

2009-02-04 @ 20:40:52
Postat av: Ellinor

haha tack då :D

2009-02-05 @ 19:50:56
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0