Söndag!

                                 Tja! Idag så har jag inte haft så mycket för mig. Gick en promenix med kompisen jenny.

                                   Har nämligen bestämt mig för att försöka gå ut och gå minst en gång varje dag, så att jag inte bara sitter och däckar framför datorn och TV om helgerna och vardagarna.

Imorn så börjar min prao det ska bli jättekul. Som sagt var jag ska praoa på ett cafe. Ska få servera,baka och diska.
Diska kanske inte blir det roligaste men det struntar jag i det ska bli kul ialefall.

Kommer inte att se mattias på ett tag. Det känns väl lite trist men komer nog klara mig.

Mina kompisar har sagt en kul grej " tänk om mattias läser det här" Då svarar jag att det bryr jag mig inte om. Då vet han ju iallefall att jag gillar honom. Och om han bryr sig eller om han inte bryr sig det återstår ju att se. Just nu vet jag inte alls om han vet eller inte vet. Hans kompis emil vet om det. Verkar inte som om han har sagt nåt iallefall.

jaja de blir som det blir. Snart så börjar en bra film på trean som heter The Holiday den ska jag se samtidigt som jag dricker en varm kopp te hade gött / E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0