Tisdag/Onsdag!

                                   Tja! Det har varit en stressig men bra dag. Känns lite konstigt att det bara är två dagar kvar av praon. Har vant mig vid arbetslivet nu så. Igår så var jag med lollo,  jag hittade ett pra svarta converse för bara 199 spänn!!!! visserligen så var dom inte äkta. Men vafan spelar det för roll? jamenar den enda skillnaden (tycker jag) är ju att det inte är ett runt stjärnmärke på sidan. Det spelar  ingen roll för mig iallefall. Dom är svarta och vita med snörning precis som om dom hade varit "äkta". Köpte dom inte då för hade slut på pengarna men ska köpa dom snart. Köpte en annan grej igår istället. Nu ska jag käka hade gött / E<3


Köpte denna igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0