Torsdag!

                                 Tja! det har varit en attans bra dag. På cafet idag så var det inte så mycket folk så det var lugnt. På lunchen bestämde jag mig för att gå till PAUS där ingrid praoar. Trodde att jag skulle behöva utstå smärtan med att sitta själv och äta men det behövde jag inte för Matilda skulle också äta där med ingrid så vi satt alla tre där och luncha.

På eftermiddagen så kom jenny och fikade, satt där med henne tills jag slutade. När jag hade slutat så gick jag till JC där jag skulle möta klara,ingrid och matilda vi gick till te och kaffe companiet där vi satt och fika,prata och skratta asmycket. Jag fick en skrattattack på nåt som inte var så kul men sen så hände en grej som var skitkul så då började vi alla o skratta så att ja trodde vi skulle dö. Men det var skitkul iallefall. En riktigt skön dag.

Satt och tänkte på hur jag skulle vilja ha min alla hjärtans dag med min kille (om jag hade en) och den skulle se ut såhär...


Först så skulle vi fika på ett mysigt cafe, med enmassa konversation.

Sen skulle vi gå på bio och..... jaa kanske inte SE på filmen.. Vi skulle vara helt upptagna med varandra hehe.

 Sen så skulle hann följa mig till busshållplatsen hand i hand

               haha synd bara att det inte blir så den här alla hjärtans dag för det kan ju va bra om man har  en kille.

                                                          de gött/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0