Back to school again....

             hej hej! Idag börja skolan, var inte så farligt men man kunnde ju ha haft roligare lektioner. Börja med en seg sv/so lektion där vi bara hade frågesport. Sen var det spanska bläää!!!!!!. Sen hade vi matte, det var inte lika farligt som det bruka , börja bara på ett nytt kapitel. Sen var det lunch... gröt ,  som om man inte är trött på det nu efter jul??? XD.

Sen var det kör och sist HK. Gjorde nån äcklig fisk med sås och potatis. Fisk är så jävla äckligt, men var ju tvugen att smaka. Sen åkte jag hem... så jävla skönt :D

Såg mattias.... men sa inte "Hej" :( surprise surprise ..... Borde kanske släppa honom. jag  vågar inte ens säga hej ,  ja menar hur patetiskt är inte det ??? Visst jag har skrivit med honom på msn nåra ggr, men de e inte samma sak och stå framför honom och prata.


 Nu måste jag sluta deppa XD Imorn så ska jag ta ännu ett hål i örat yeahhh!!!!!! så jag har 5 hål i öronen sammanlagt xDHar inga bilder just nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0