Fredag; på bättringsvägen...

                               Tja mådde lite bättre idag så åkte till skolan. Det var en helt okej dag. Matten var faktiskt rätt kul. För vi hade bästa vikarien ever...  Nils. Gympan var jag inte med på eftersom jag precis vart sjuk och hostar stup i kvarten. Emmy,emma och jag spela in bästa videon istället. Ett slags medley med rocksånger/metal. medans emmy och emma ehm...... dansa??? xD Efter skolan hann jag knappt ta av mig jackan för morsan, brorsan och jag skulle in till stan se på bio. Wallander hämnden. Den var bra. Nu har jag kommit hem. Så var min dag typ. Såg mattias en gång, hälsa ej tror inte ens han såg mig. hej då/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0