Fredag/Lördag!

              Tja! igår så hade jag min SV redovisning, den gick bra tycker jag, får se va jag får för betyg om tre veckor. För nästa vecka och veckan efter det så ska jag praoa. Ska bli skitkul.Sen så är det sportlov ,skönt.

Efter skolan igår så frågade syrran om jag  hade lust att gå på stan, de hade jag. Vi vandra omkring lite,käka och prata lite systrar emellan. hah måste berätta en grej bara. När vi satt och åt på kupolen och jag vänder huvudet till så ser jag mattias gå förbi.Blev lite paff hehe.Så fort då jag minst anar det så dyker han upp xD.

Idag så ska jag åka till kören me emmy.Sen efteråt så ska det tydligen vara nånting som heter tonår??? får se vad det är för nåt. Nu ska jag göra mig klar ha de gött / E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0