last day before school.......

                       Tjenare! Eftersom det är sista dan innan skolan idag så hade jag tänkt att gå upp kl 6, för att vara lite duktig sådär :D. men när ja vakna av klockans tjut så palla jag verkligen inte att gå upp så jag somna om. kl 10.08 vakna jag , men hade en obehaglig känsla av att jag hade glömt nåt......... jo förfan jag skulle ju gå på stan med emmy.. och bussen gick om 20 min :O fatta paniken man fick xD. Hann inte med den utan tog en senare.


På bussen mötte jag emmy, och vi satt och snacka litegranna. medans emmy shoppa loss så köpte inte jag nånting haha.Men ungefär 15 min innan bussen hem gick så tänkte jag Fan asså jag vill verkligen ha den där underbara tröjan jag hitta på HM så jag rusa dit och köpte den. (bild kommer snart) :D. Det var en mkt trevlig dag, en mycket trevlig sista dag innan skolan.


                   Emmy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0