Måndag

                                                   Halloj! Har inte varit en sån jättebra dag. Vakna flera gånger imorse så fick ingen sovmorgon direkt. Kom till skolan på skithumör, har ont i halsen, stressad över skolan, det går pissigt med mattias, brandlarmet gick av 2 ggr idag inom beloppet av 20 min, fick reda på att vi ska ha spanska prov nästa vecka..... jaa ni fattar att det inte har varit en bra dag. Är så jävla trött på skolan så det är inte sant, förstår inte hur jag orkar mig upp varje morgon.

Längtar såå mycket till vecka 6 och 7 för då har vi prao. och veckan efter det så är det lov.

Har förlorat allt hopp om mattias. Det leder ju inte direkt nånvart om jag inte tar kontakt.(hehe rimm)
Ärligt talat så är jag trött på kärleken. Den bara sårar och gör en deppig. 

jaja såhär ser mitt liv ut för tillfället. ASMYCKET ARBETE, och ett sugit kärleksliv. Hej då/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0