Rockkarusellen!!

                                                Nu så har man  kommit hem ifrån rockkarusellen, det var mycket bra band mycket blandat metallica,hårdrock och rock men tyckte ändå att det kunnde ha varit mer metallica xD. träffa linn och maria där, sen kom ävben klara,jaqueline, hilda och gisela. Det var så jävla skönt att lyssna på riktigt bra musik efter att ha haft en pissvecka och pissdag. Imorn är det rockkarusellen igen , kanske ska gå då med efter som jag inte har nåt annat inplanerat på kvällen. Under dan imorn ska jag kanske till skärblacka, träffa emmy får se hur det blir för bussarna går skitdåligt.



Dagen i skolan då. Redovisningen på NO gick bra , SV var tråkig, matten med, musiken lite tråkig, idrotten bästa av allt :)
Stötte ihop med mattias på BK:s hälsa inte dum i huvudet som man är. FUCK THIS WEEK adjöss/ E<3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

metallica är ingen musikstil, det är ett bandhahaha! du verkar ju ha koll du! ;)

2009-01-18 @ 13:49:40
Postat av: ellinor

hehe jag vet att metallica är ett band , men jag kallar även musikstilen dom kör för metallica, och hör jag sån musik nånannanstans så kallar jag det metallica också ;)

2009-01-18 @ 16:49:14
URL: http://frenchsmokinglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0