Söndag!!

                             Hejsan! är fullständigt frisk nu. Idag så har vi varit  hoss moster helen, kusin sandra och mormor, som alla fyllde år. grattis grattis. innan vi åkte dit så stannade vi till på ikano, där köpte jag en T-shirt på carlings, skitsnygg.

har försökt att jobba med SV men det går inge bra. fan asså jag ska redovisa på fredag och har inte ens skrivit klart hela texten. Och så har vi spanska prov den här veckan också. PANIK!!!!!!

ska bli så skönt när den här veckan är slut för då så ska jag iväg och praoa i två veckor, och sen är det en veckas sportlov.

kommer inte att träffa mattias på tre veckor känns lite trist men jag gör ju ingenting, har bara hälsat en gång. och då var det inte ens han som hälsa tillbaks. Fan att kärlek ska vara så jobbigt. får se hur denna vecka blir. Hej då / E <3

         P.S varför kommenterar ingen??? gör mig glader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0