städning,syrran och stan..

Hejsan! denna dag har varit betydligt bättre än gårdagens. Vakna kvart i 8 och kunnde inte somna om, så satte mig vis Tv i ca 1 timme. Sen fick jag ett ryck och gjorde frukost på sägen till morsan och farsan. Medans dom käka så jobbade jag matte. Efter det när resten av familjen hade klätt på sig så var det storstädning i hela huset. Och tro det eller ej ja var faktiskt på städhumör:O så jag satte igång. Det var också jäkligt skönt att ha nåt att göra för det fick mig att glömma den fruktansvärda mensverken jag hade/har. Iallefall När jag var klar var bara klockan ett, fast det känndes som 4 ellr 5, var nog för att jag gick upp och gjorde mig iordning så tidigt. Syrran kom in i rummet och fråga om jag hade lust att åka in till stan. Det hade jag. Så nu har jag kommit hem från stan me syrran och det var attans trevligt. Vi gick omkring kolla litehärochvar. Jag köpte ett par jeans på rean.

Kl 4 stängde stan men vi åkte ej hem för det.Så vi gick till mcdonald igen och satt där och ASGARVA. Min syrra kan verkligen vara GREAT ibland, även om vi bråkar ganska ofta. 

                    Bye bye/ E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0