Tisdag.

                                        åhh va skönt. Har äntligen blivit klar eller fått lite ordning åtminstone på SV arbetet. Jag kan texten typ helt utantill, och fixat med bildspel. Skönt att få det ur världen ett tag. Nu måste jag fokusera på spanska provet som är på Torsdag. Har lite panik men måste bara plugga så går det förhoppningsvis bra.

Idag så vakna jag och var verkligen skittrött pallade inte NO och engelska på morgonen. Det blev bättre på eftermiddagen när vi hade halvklass MUSIK!!! vi fick bara sitta och spela gitarr fritt. Så jävla soft, lärde mig en låt på gitarren som jag kan sjunga till  nån gång ;). Idrotten  var trist idag, hade bara teori i klassrummet. Sen så åkte ja hem och FÖRSÖKT att stämma gitarren men asså det låter inte bättre bara sämre.

                              Hej då/ E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0