Torsdag!

                              Gud så skönt att spanska provet är över. Tyckte att det gick bra. Imorn så har jag SV redovisning är SKITNERVÖS. Hoppas att det går bra.

Typ inget intressant har hänt idag.... joo mötte mattias när vi skulle ha musik, han och emil spelade trummor och gitarr(lät skitbra) Sen så mötte jag han och emil igen när jag stog och vänta på bussen med emmy. Tänker inte ens skriva det som jag inte gjorde,  för det borde ni väl veta vid det här laget. kan ju säga att det jag inte gjorde börjar på H. vetifan asså är så trött på allting, skolan, kärlek,spanska. ALLT. Hoppas att jag kommer tillbaks till skolan med nya krafter efter praon och lovet.

Ska bli skitkul att praoa. Men kommer att bli lite trist att inte se mattias på ett tag. Men jag får lite tid att tänka över allt.

Fick massa att göra under lovet och praon, ska läsa ut nån jävla bok på engelska och skriva en recension+ att vi har NO prov veckan precis efter lovet och sen är det matteprov. fyfan /hej då E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0