Onsdag;sjuk

                           Hejsan! Ligger här hemma och är sjuk. Det började med att jag börja må illa på bussen igår. Sen så fick jag mer ont i halsen och hosta, blev förkyld också. Mår skit verkligen men det är också ganska skönt att få ta en liten paus från skolan. Visst jag måste ju jobba men det gör inget för jag jobbar nästan bättre hemma än i skolan.

Mår sämre idag så vet inte om jag kommer till skolan imorn heller. Får se hur det är imorn. Igår fick  jag reda på att vi ska ha NO-prov nästa vecka.... åhhh som om man inte hade tillräckligt till nästa vecka. spanska prov, no-prov, svenska redovisning, och så ska matten vara klar. Det är för mycket. längtar sååå till praon och lovet. Nu måste jag snyta mig hej då / E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0