Första jobbdagen.....

                                                     Hejsan! Gick upp för 3 timmar sen. kl 8 för att gå ut en promenad med nettan och kimmy(deras hund) Vi gick en sväng till bråttom där vi stannade och åt frukost. Det var jättemysigt att sitta utomhus under tältet medans regnet smattrade på taket.

Men nu till den stora nyheten. I Fredags så ringde en vän till oss Annicka som jobbar på en resturang, och frågade mig om jag var intresserad av ett.... SOMMARJOBB!!!! Gissa om jag blev glad. har ju letat efter ett bra jobb inom cafe branschen eller hus man ska säga.  Så om en timma ska jag befinna mig där. Är lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag.

Skriver mer ikväll. Önska mig lycka till! Hade gött/E<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0