Försvarsmakten!

                                                              Hejsan! Idag så har jag spenderat hela dagen med Lollo. Det var trevligt.
efteråt så gick jag och tränade. Sen så tog jag bussen hem. Tog knappt några bilder tyvärr.

Kom hem och fick en glad överraskning. Mitt brev ifrån Försvarsmakten har äntligen kommit. jag ska ju gå med i den utbildningen som ni kanske minns att jag skrev i ett annat inlägg. Fick all fakta. och ska iväg på deras öppet hus i Augusti. Spännande!!.

För er som inte vet vad FBU är så ska jag förklara lite kort. FBU är en militärutbildning för personer mellan 15-20 år.Det är som en slags förberedning innför lumpen. Men det öppnar även många dörrar för att få jobb inom försvarsmakten. Man kan bli officier bla. Man får lära sig sjukvård,vapenutbildning,överlevnadsutbildning,räddningsutbildning,exercis och en massa annat.

Hade gött/E<3


Lollo hade på sig den grymt snygga T-shirten hon fick av mig i födelsedagspresent.

Jag köpte en väldigt stor och säckig tunika. En onesize som kan vara skönt att bara dra på sig någon dag. 200 pix från Monki.

Hallonen var så oemotståndliga så jag var bara tvungen att köpa dom. Ska ätat ikväll med lite mjölk.

Brevet..

Kommentarer
Postat av: Sis

ser ut som ett nattlinne. xD

2009-07-30 @ 21:30:11
Postat av: Le

Trevlig dag, tack <3

2009-07-30 @ 21:52:33
Postat av: Andreas

Åh. Hallon. Det var länge sen man åt. Blev väldigt sugen nu ^^.

2009-07-31 @ 12:58:16
URL: http://andreasrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0